Monday, September 14, 2009

salam lebaran..

bismillah...

"eiyka cuber tarik sikit tali ni kot boleh renggang,mcm pendek jer tali ni kang x boleh nk letak lak langsir kang" suruh emak pada eiyka...haaaa eiyka n mak da gantung2 langsir dah..u all cmner??? persiapan nk rayer ni...mesti semua org da siap beli baju rayer,tudung,kopiah,songkok n etc..kn...klah pada semua...xder per nk kongsi..cumer nk kongsikn lirik lgu ni jer...eh sebelum terluper..minta maaf zahir batin pada semua dan salam lebaran...jemputla datg rumah rayer nnti k....


Wanita

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza


Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia


Satu yang ku mahu
Ku wanita...
Yang hanya perlu kau fahami

1 comment:

 
Free Blogger Templates Blogger Styles