Tuesday, May 12, 2009

Dedikasi....

sayang...

ketahuilah aku aku amat menyayangimu
ketahuilah aku amat merinduimu
ketahuilahlah aku butuh sekali kucupan mesra mu
sesungguhnya rase ini membelenguku

sayang...

walaupun kau tidak selalu disisiku
walaupun kau jarang melayaniku
walaupun kau tidak mengerti isi hatiku
sesungguhnya engkau sentiasa dihatiku

sayang...

aku rindu sekali saat bersamamu
aku rindu sekali saat kau meluah rasa
aku rindu sekali saat kita sama ketawa
sesungguhnya tiada suatu keindahan yang menyerupai suasana itu...


This poem i created n dedicate Special to My Bro Muhammad Harris bin Muhammad Suhaimi that i miss more...


p/s:untuk abang-abangku yang ku sayangi,xde diskriminasi dlm mentafsir kata sayang diantara kalian..cume kali ni eiyka teringat sangat kat abg de...huhu jgn mare ae...ngeee

No comments:

Post a Comment

 
Free Blogger Templates Blogger Styles